Zamieszczone przez zepter00
[O1] Bardzo dziwnie pali po wymianie węża i króćca chłodnicz
Zwiń
X
-
[O1] Bardzo dziwnie pali po wymianie węża i króćca chłodnicz
Podczas powrotu z dłuższej trasy zauważyłem w swojej O1 1,8 AGN wyciek płynu chłodniczego. Samochód normalnie palił i jeździł. Na 2 dzień zaprowadziłem do mechanika, który wymienił wąż i 1 trójnik. Po wymianie samochód ciężko pali, na benzynie przerywa delikatnie, na gazie bardzo wyraźnie. Co może być przyczyną?
Mechanik twierdzi, że uszczelka pod pokrywę zaworów, która puszcza olej, a ja myślę, że nic do tego nie ma, bo de facto wymieniał ją już i znowu cieknie i do tej pory było OK. Proszę o pomoc od czego zacząć - przewody, świece, cewka a może coś innego?
-
-
Zamieszczone przez tom2212jak wymieniał te rzeczy musiał coś odłączyć albo niechcący i tego nie zauważył albo chcący ale zapomniał to podłączyć. Sprawdź czy wszystko jest na swoim miejscu, czy aby nic gdzieś nie zwisa.
Po sprawdzeniu pod komputerem wyskoczył mi błąd
16501 P0117 Obwód temperatury chłodziwa silnika - niski wejście (wysoka temp.) A
Prosze o pomoc co w takim razie jest uszkodzone bo nic nie znalazłem na forum a teraz szarpie i na pb.
Komentarz
-
Komentarz